KARAJA Print



.

Karaja ettevõtte omanik hr Mauro Pederzolli asutas ettevõtte 1985. aastal pärast 20-aastast kogemust kahe muu ettevõttega, mille ta oli juba varem üles töötanud. Edukate uuenduste hulgas peame kindlasti mainima kuulsat pruunistavat puudrit „Earth Glow", mis raputas peaaegu uinuvat turgu 1979. aastal, ja toodet „Blush in Brush", mis kujutab endast pintslit ja põsepuna, mis on samas pakendis. See toode patenteeriti ning võeti turul ülihästi vastu.
Kõik hr Pederzolli kogemused ja mõtted on nüüd kehastunud ettevõttes Karaja.

Itaalia moe edu on hästi tuntud, sellelt oodatakse kõikide maailma naiste naiselikke igatsusi puudutavate soovide täitmist: riided, kingad, kosmeetika, soengumood.

Karaja plaanib muutuda moe valdkonna arvamusliidriks, säilitades samas oma uuendusliku veetluse ilma tavapäraste väljendusvahendite kõrvalelükkamiseta. Karaja püüab luua alati värsket ja kaasaegset veetlust, mis on nii oluline igas vanuses naistele.

Karaja on loodud kõikidele naistele: nii 20- kui ka 50-aastastele. Karaja toob iga kuue kuu järel turule uued värvid ja uued tooted. Uudistoodetega kaasnevad alati soodustused, kingitused ja eripakkumised.

Koduleht: www.karaja-make-up.it

VAATA TOOTEID